Regulamin

Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów. 

1. Goście korzystający z noclegów w domkach zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem pobytu oraz przestrzegania go w trakcie wypoczynku na terenie ośrodka.

2. Rezerwację  (telefoniczną bądź mailową) należy potwierdzić wpłacając na konto, podane przez właściciela ośrodka, w terminie 2 dni 30% wartości kosztu całego pobytu oraz poprzez podanie nazwiska na które dokonana ma być rezerwacja.  W przypadku braku w/w wpłaty rezerwacja zostanie anulowana. 

3.. W obiekcie oprócz opłaty za nocleg pobierana jest również opłata klimatyczna według uchwały rady Gminy Postomino (2 zł 30 gr za dobę od osoby).

4. Pozostałą należności za zamówiony pobyt pobieramy w dniu przyjazdu gotówką przy zameldowaniu i przekazywania kluczy.

5. Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.

6. Przy zameldowaniu pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł, która zwracana jest na koniec pobytu jeśli nie stwierdzi się szkód spowodowanych przez Gości.

7Do ceny domku doliczana jest opłata za prąd, która wynosi 0,9 zł/ kW

8. Goście otrzymują jeden komplet kluczy do domku, który oddają w momencie wymeldowania się z ośrodka. W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 50 zł. 

9. W przypadku gdy goście nie dotrzymają terminu, odwołają rezerwacje przed przyjazdem ośrodek nie zwraca zadatku; jeśli goście skrócą pobyt ośrodek nie dokonuje zwrotu wpłaconych pieniędzy za cały pobyt. 

10. Na terenie ośrodka mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane w obiekcie.

11. W ośrodku obowiązuje całkowity zakaz palenia, jest ono dozwolone jedynie na zewnątrz. Za palenie w domku obowiązuje kara w wysokości 500 zł. 

12. Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz przetrzymywania zwierząt.

13. Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela/zarządcy ośrodka. 

14. Goście zobowiązani są do sprawdzenia domku w celu zgłoszenia ewentualnych uszkodzeń lub braków wyposażenia w dniu przyjazdu.

15. W przypadku niezgłoszenia a stwierdzenia usterki, szkody lub braku wyposażenia w dniu wymeldowania, zostanie pobrana opłata w wysokości wartości szkody. 

16. W ośrodku należy zachować ciszę od godziny 23:00 do 7:00 dnia następnego. 

Po godz. 23.00 prosimy o nie zakłócanie wypoczynku innym gościom.

17. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie.

18. Rodzice i opiekunowie zobowiązani są do opieki nad dziećmi w czasie pobytu na terenie całego ośrodka. 

19. Nie zapewniamy ręczników oraz środków czystości. 

20. Parking dla naszych gości jest bezpłatny (przewidziano 1 miejsce parkingowe na domek). Dodatkowe miejsce postojowe płatne 10 zł./dobę. 

21. Parking jest niestrzeżony. 

22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest:

-palenie tytoniu, używanie otwartego ognia, świec w domkach, wyrzucanie niedopałków, popiołu do kosza, rozpalania ognisk w niewyznaczonych do tego miejscach

-używanie w domkach grzałek, kuchenek gazowych i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia domku

-zabrania się przechowywania w pokojach materiałów łatwopalnych, żrących lub wydzielających specyficzne i silne zapachy.

23. Zabrania się rozpalania grilla na węgiel przed domkiem, na tarasie i chodnikach. Grillowanie węglem drzewnym lub brykietem możliwe jest tylko w miejscach wyznaczonych.

24. Zabrania się smażenia ryb w domkach (można je grillować na zewnątrz  w wyznaczonych do tego miejscach). Nieprzestrzeganie zakazu palenia tytoniu oraz smażenia ryb wiąże się z obciążeniem Wynajmującego kosztem ozonowania domku – dopłata 500 zł. 

25. Za pobyt dodatkowych osób z poza rezerwacji pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50 zł za dobę (możliwość zakwaterowania kolejnych osób należy uzgodnić z właścicielem ośrodka podczas rezerwacji) 

26. Śmieci należy wynosić do wyznaczonych do tego pojemników na terenie ośrodka. 

27. Zabrania się niszczenia zieleni znajdującej się na terenie ośrodka.

28. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu, wody, Internetu lub usterek spowodowanych działaniem wiatru, deszczu itp. 

29. Regulamin ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej oraz wywieszenie w każdym domku.

 

30. Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulaminy pobytu na terenie ośrodka.

REGULAMIN PLACU ZABAW

1.      Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci przebywających na terenie ośrodka.

2.      Zakazuje się korzystania z placu zabaw osobom powyżej 16 roku życia.

3.      Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci powyżej 18 miesiąca życia, oceny z których elementów korzystać będzie dziecko dokonuje rodzic na własną odpowiedzialność.

4.      Dzieci do lat 7 mogą przebywać na placu zabaw tylko pod opieką rodziców.

5.      Plac zabaw czynny jest od świtu do zmierzchu z uwzględnieniem ciszy nocnej od 23:00 do 7:00.

6.      Za bezpieczeństwo dzieci odpowiadają ich rodzice.

7.      Odpowiedzialność za zniszczenie przez dzieci elementów placu zabaw ponoszą ich rodzice.

8.      Ze sprzętu należy korzystać zgodnie z jego przeznaczeniem.

9.      Na terenie placu zabaw obowiązuje ZAKAZ:

a.       Śmiecenia

b.      Wchodzenia na dachy i zwieńczenia konstrukcji

c.       Korzystania z huśtawek przez więcej niż jedno dziecko na jedno miejsce

d.      Jazdy rowerem

e.       Grania w piłkę i gry zespołowe

f.        Palenia wyrobów tytoniowych oraz spożywania alkoholu.

g.      Spożywania posiłków

h.      Niszczenia konstrukcji oraz roślinności wokół placu zabaw

i.        Wstępu osobom pod wypływem alkoholu i innych środków odurzających

10.  Właściciele ośrodka nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z placu zabaw oraz za rzeczy pozostawione na jego terenie. 

REGULAMIN TRAMPOLINY

1.      Na trampolinie przebywać może maksymalnie trójka dzieci POD OPIEKĄ OSOBY DOROSŁEJ.

2.      Przed wejściem na trampolinę należy zdjąć obuwie.

3.      Zabrania się wykonywania salt oraz innych niebezpiecznych akrobacji.

4.      Podczas zabawy na trampolinie obowiązuje zakaz popychania się nawzajem oraz rzucania się na siatkę chroniącą wokół trampoliny.

5.      Obowiązuje zakaz spożywania posiłków, picia napoi oraz żucia gumy w czasie przebywania na trampolinie.

6.      Trampolina czynna jest od świtu do zmierzchu.

7.      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności za nieprawidłowe użytkowanie trampoliny, właściciel nie ponosi odpowiedzialności za negatywne tego skutki.

8.      Wejście na trampolinę oznacza zgodę rodzica oraz dziecka na warunki regulaminu.

 

9.      Nie przestrzeganie zasad może skutkować zakazem korzystania z trampoliny. 

Przewiń do góry